EN

محمد حسن گلستانه

مدیر عامل شرکت ارتباط داده‌های فراایده عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

شرکت ارتباط داده های فراایده(آدفا) و بیمه البرز، قرارداد بزرگ خود را برای سال دوم منعقد کردند.

شرکت ارتباط داده های فراایده(آدفا) و بیمه البرز، قرارداد بزرگ خود را برای سال دوم منعقد کردند.

شرکت آدفا، در روز ولادت امام رضا (ع) برای دومین سال پیاپی موفق به امضا قرارداد پشتیبانی ومدیریت مراکزداده با شرکت بیمه البرز گردید .

به گزارش روابط عمومی آدفا، این قرارداد با حضور آقای مهندس محمدحسن گلستانه،  مدیرعامل شرکت ارتباط داده های فراایده و همچنین آقای مهندس آرش طاهری، مدیر فناوری اطلاعات وارتباطات بیمه البرز درحوزه مدیریت و پشتیبانی مراکز داده به امضا رسید. 

همزمان با انعقاد این قرارداد، آقای مهندس طاهری ضمن اعلام رضایت کامل سازمان از نحوه خدمات رسانی شرکت آدفا، به ویژه پرسنل حرفه ای، متخصص و متعهد آن شرکت در قرارداد اجرا شده در سال اول، از شروع همکاری مجدد ابراز خرسندی نمود. 

ایشان افزود:نقطه عطف شرکت آدفا نسبت به سایرشرکتها،علاوه برآشنایی کامل این شرکت نسبت به کسب و کار شرکت های بیمه ای، بروز بودن دانش و تسلط بر ارائه خدماتی شایسته ای است که آدفا در طول قراداد خود در سال اول بیمه البرز به انجام رسید که همین امر مهمترین گزینه برای داشتن برندی  پیشرو و مطمئن در ارائه خدمات حوزه فناری اطلاعات و ارتباطات در صنعت بیمه میباشد . 

در ادامه این مراسم، مدیرعامل شرکت ارتباط داده های فراایده با تاکید براینکه شرکت آدفا به عنوان برندی توانمند وداشتن قابلیت های تخصصی فنی در صنعت بیمه و با توجه به کارنامه درخشان خود طی سال های اخیر باعث گردیده که بتواند به عنوان یک اهرم در این صنعت شناخته شود. 

او همچنین اظهار امیدواری کرد، با توجه به جایگاه بیمه البرزبه عنوان یکی از بزرگترین و برترین بیمه ها کشور، همکاری فی مابین الگوی مناسبی برای تعاملات وارتباطات گسترده در صنعت بیمه ای کشور می باشد. 

گلستانه در ادامه صحبت های خود از تاریخچه و شروع همکاری این شرکت با سازمان های بیمه ای کشور گفت: 

شرکت آدفا از سال 1382 و پس از آغاز فعالیت خود، و براساس بازار هدف، مطالعه کامل و دقیقی بر روی نیازهای حوزه بیمه انجام داد تا بتواند به عنوان شریک و بازوی توانمند در کنار این سازمان ها قرار گیرد ودر سال 1384 با اولین شرکت بیمه ای قرارداد خود را به ثبت رسانده و فعالیت خود را در بخش های مختلف این صنعت آغاز نمود. 

او اضافه کرد: با ایجاد ارتباطات موثر تعاملی وفعالیت های مستمر و درخشان در این حوزه توانسته ایم رضایت مندی را در بین مشتریان عزیزمان بالخصوص برند های حوزه بیمه ای کشور از جمله (البزز، کوثر، آرمان، رازی، سرمد،حکمت و…) ایجاد نماییم .و اکنون افتخار این را داریم که برای سال دوم با قراردادی جدید با شرکت معظم بیمه البرز به عنوان یکی از برند های پیشرو در صنعت بیمه ای ایران به امضا برسانیم. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کسب تجربیات گرانبها در این حوزه و شناخت نقاط حساس و دو حایز اهمیت مدیران اجرایی این صنعت و در جهت بهبود و بالابردن سطح کیفی عملکرد کلیه سیستمها با راه اندازی سولوشن های مدیریتی خاص نسبت به تحت کنترل بودن کلیه بخش های حوزه مرکزداده، زیرساخت، امنیت و همچنین نرم افزارمرتبط با صنعت بیمه بتوانیم موانع و مشکلات را قبل از بروز مشکل و پدیدار شدن تهدیدات شناسایی و نسبت به برطرف نمودن آنها اقدامات لازم صورت پذیرد .

گلستانه در آخر اضافه نمود که تلاش ما براین است که با بالابردن سطح کیفیت وارائه عالی ترین راهکارها با در نظر گرفتن صلاح و صرفه کارفرمایان خود، اعتماد شکل گرفته را حفظ نموده واین همکاری ها تداوم یابد.